Site icon Autonome Antifa

Πως να διοργανώσετε μία antifa συζήτηση στη γειτονιά σας σε 7 σύντομα βήματα! // Συμπεράσματα από την εκδήλωση του antifa south “Κάτω τα χέρια απ’ την εργατική νεολαία”

Στην παραπάνω φωτό μπορείτε να δείτε τα μέλη του antifa south την ώρα που συζητάνε με τους φίλους και τις φίλες τους το προηγούμενο Σάββατο.[1]Η συζήτηση έγινε στις 22 Γενάρη του 2022, αφού προηγουμένως είχαν «κοκκινίσει» καμιά δεκαριά γειτονιές με την … Continue reading Το θέμα της συζήτησης μπορεί να κωδικοποιηθεί με τον γενικό τίτλο «Συμμορίες Ανηλίκων».[2]Εδώ μπορείτε να δείτε το ρεζουμέ της συζήτησης. Το μοιράσαμε, σε μορφή κειμένου, στις γειτονιές μας με σκοπό … Continue reading

Δυστυχώς, στις μέρες μας βασιλεύει η λατρεία των συζητήσεων μέσω ανταλλαγής link, ή των καθόλου συζητήσεων, αφού κανείς δεν είναι πρόθυμος να ακούσει κανέναν να μιλάει για πάνω από 3 λεπτά. Αν είστε δυσαρεστημένοι με αυτή την κατάσταση, αν ψάχνετε τρόπους ώστε να συζητήσετε οργανωμένα με τους υπόλοιπους υποψιασμένους κοπρίτες που έχετε γύρω σας, τότε είστε στο κατάλληλο site! Έχουμε μάλιστα ετοιμάσει έναν σύντομο οδηγό διοργάνωσης τέτοιων συζητήσεων.

1. Καταρχήν, θα πρέπει να έχετε μία ομάδα που να συζητάει σε εβδομαδιαία βάση. Προσοχή, δεν μιλάμε για ευκαιριακές συνεργασίες μεταξύ Ατόμων, αλλά για την συστηματική προσπάθεια να σχετίζονται μεταξύ τους άνθρωποι, με τρόπο που να αντέχει στον χρόνο και που να παράγει εμπιστοσύνη και συμφωνία.

2. Προσπαθήστε να συνδέσετε αυτά που λέτε στη συζήτηση με αυτά που κάνετε γενικώς. Κάθε είδους «θεωρία», όσο «έξυπνη», «έγκυρη», ή «σωστή» και να είναι, είναι άχρηστη αν δεν σχετίζεται με το τι άνθρωποι είστε, τι δυνατότητες και τι σκοπούς έχετε.

3. Θυμηθείτε να αναφέρετε την ιστορία αυτών που λέτε και την ιστορία του πως και γιατί καταλήξατε να τα λέτε. Δείτε για παράδειγμα αυτή την αφίσα που κολλήσαμε τον μακρινό πια Φλεβάρη του 2016.

Διαβάζοντάς την, θυμηθήκαμε τους τρόπους και τους λόγους για τους οποίους γύρω στο 2015 αρχίσαμε να διατυπώνουμε συστηματικά ιδέες γύρω από τον δημόσιο χώρο. Τότε ήταν που αρχίσαμε να καταλαβαίνουμε τον δημόσιο χώρο σαν ένα εμπόλεμο πεδίο όπου οι μηχανισμοί δημόσιας τάξης προσπαθούν να μας επιβληθούν.[3]Στην πραγματικότητα οι ιδέες περί δημόσιου χώρου και αστυνομικής διαχείρισης της εργατικής τάξης είχαν … Continue reading Ταυτόχρονα αρχίσαμε να καταλαβαίνουμε ότι η ζωή, οι κουλτούρες και οι συνήθειες που αναπτύσσονται γύρω από αυτό που ονομάζαμε κωδικά «δημόσιος χώρος», είναι ζωτικής σημασίας για την καθημερινή επιβίωση και ανατίμηση της εργατικής τάξης. Θυμηθήκαμε ότι καθώς οι ομάδες μας έπαιρναν την τωρινή τους μορφή, η κατάδυση στα άδυτα της γειτονιάς έγινε μονόδρομος για την πολιτική μας. Μέσα από αυτή την οπτική ανοίχτηκε μπροστά μας, ένα μέχρι πρότινος ανεξερεύνητο και ανεξάντλητο πεδίο δράσης. Έτσι ήταν που βρεθήκαμε να ψάχνουμε πίσω από παγκάκια και μέσα σε γηπεδάκια για να βρούμε την πιο κρυφή πηγή της γνώσης μας: δηλαδή τους χιλιάδες άλλους και άλλες, που γυρνάνε στους δρόμους της πόλης και είναι τόσο ίδιοι με εμάς.
Ήταν χρήσιμο όλα αυτά να τα θυμηθούμε, για να εξηγήσουμε τι είναι αυτό που κάνουμε τόσα χρόνια, και γιατί έχει όντως αξία να προσπαθεί να το κάνει κανείς σήμερα.

4. Μείνετε όσο πιο μακριά μπορείτε από πάσης φύσεως καλοθελητές «ειδικούς» ή «ομιλητές», των οποίων η θέση, το επάγγελμα ή οι σπουδές πρόκειται να σας διαφωτίσουν με τις γνώσεις τους. Κατά πάσα πιθανότητα δεν έχουν να σας πουν τίποτα που να μην είναι παραπλανητικό. Επίσης δεν έχουν να σας πουν τίποτα που να είναι χρήσιμο για τους σκοπούς σας. Λογικό, αφού συνήθως πρόκειται για καριερίστες ή κομματόσκυλα ή και τα δύο μαζί, και ως εκ τούτου έχουν εντελώς διαφορετικούς σκοπούς από τους δικούς σας!

5. Αποφύγετε τους αργόσχολους πολυλογάδες, φίλους της λεπτής επαναστατικής θεωρίας, και της προσοχής «στη λεπτομέρεια». Αν καταφέρουν να τρυπώσουν στη συζήτησή σας, θα φύγουν όλοι οι υπόλοιποι. Αν τους αφήσετε να συζητάνε για 6 ώρες, πιθανότατα θα τους βρείτε στο ίδιο σημείο. Επίσης, αν όντως έρθουν, θα πρέπει να προβληματιστείτε αρκετά σχετικά με τον δρόμο που έχετε πάρει.

6. Θυμηθείτε να κάνετε στους εαυτούς σας το ερώτημα: «Εσύ ως τι μιλάς ρε φίλε;». Αυτό το ερώτημα είναι πολύ χρήσιμο για να μην αρχίσετε να αιθεροβατείτε κοιτώντας την ακλόνητη εικόνα που έχετε χτίσει για τον εαυτό σας. Εμείς λοιπόν, καθώς κάνουμε συχνά αυτό το ερώτημα στους εαυτούς μας και στους άλλους, έχουμε στον νου μας, ότι μιλάμε από την εξής πολύ πραγματική θέση:

Και τελικά ναι: Αυτά που είπαμε στη συζήτηση του Σαββάτου, και αυτά που λέμε όταν συζητάμε μεταξύ μας, είναι τόσο απαραίτητα και αδιαχώριστα συνδεδεμένα με τα α)β)γ)δ), γιατί χωρίς τις αντίστοιχες γνώμες τα α)β)γ)δ), δεν θα γίνονταν ποτέ! Οι γνώμες μας λοιπόν δεν είναι βαρετή «θεωρία». Είναι ο τρόπος μας να συντονίζουμε τα κεφάλια μας πολλοί σύντροφοι και συντρόφισσες μαζί προκειμένου να βάλουμε τα χέρια μας να δουλεύουν προς την ίδια κατεύθυνση.

7. Μην ξεχάσετε να συζητήσετε πως πήγε η συζήτησή σας: Ποιοι ήρθαν και πως θα τους ξαναφέρετε, πόσοι ήταν και γιατί ήταν τόσοι (προσοχή και πάλι: ποτέ ένας αριθμός από μόνος του δεν είναι ικανός να σας πει κάτι). Και το σημαντικότερο; Τι καταλάβατε και τι μάθατε εσείς οι ίδιοι.

Αφού τελειώσετε με όλα αυτά, το επόμενο θέμα σας θα πρέπει απαραίτητα να είναι κάτι του είδους: Spray τις επόμενες μέρες, αυτοκόλλητα τις παραεπόμενες και πάει λέγοντας.

Όπως πάντα, για περισσότερες απορίες σχετικά με το ζήτημα, μπορείτε να συζητήσετε μαζί μας στα γνωστά μέρη, ή να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο στον αριθμό +30 2101312161.
Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σας,
Να είστε όλοι και όλες καλά.

References
1 Η συζήτηση έγινε στις 22 Γενάρη του 2022, αφού προηγουμένως είχαν «κοκκινίσει» καμιά δεκαριά γειτονιές με την κόκκινη αφίσα που κολλούσαμε και καλούσε στην εν λόγω συζήτηση.
2 Εδώ μπορείτε να δείτε το ρεζουμέ της συζήτησης. Το μοιράσαμε, σε μορφή κειμένου, στις γειτονιές μας με σκοπό να καλέσουμε στην εκδήλωση κανέναν άνθρωπο.
3 Στην πραγματικότητα οι ιδέες περί δημόσιου χώρου και αστυνομικής διαχείρισης της εργατικής τάξης είχαν εκφραστεί πολύ νωρίτερα. Δείτε για παράδειγμα την μπροσούρα Σχεδόν Αόρατοι: Η Παρανομοποίηση της Εργασίας ως Κρατική Στρατηγική για τη Μετανάστευση, Antifa Scripta, 2009.
Exit mobile version